Karolina

Världens finaste karolina på hennes bal för niorna i år. Det känns så konstigt att det redan har gått ett år sedan det var jag som stod där med min gamla klass i mariebergskogen där balen håller till. Men som sagt i år var det henns tur och jag tycker att bilderna visar hur fin du var (alltid är) den kvällen. Du var så otroligt vacker + att du är så otroligt bra my dear friend.
Världens finaste karolina på hennes bal för niorna i år. Det känns så konstigt att det redan har gått ett år sedan det var jag som stod där med min gamla klass i mariebergskogen där balen håller till. Men som sagt i år var det henns tur och jag tycker att bilderna visar hur fin du var (alltid är) den kvällen. Du var så otroligt vacker + att du är så otroligt bra my dear friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0