Och det är...

... Äntligen Fredag. Allt här blir lite annorlunda och det blir även plugget. Jag har denna vecka klarat av tre mindre prov, en redovisning, två inlämningar och flera läxor. Skolarbetet här går bra bara man gör allt man ska, men det är tiden här som är det svåra. Man får vara effektiv och plugga på håltimmar och all tid som finns. Jag ska utöver skolan hinna tänka på saker som man inte behöver hemma. Man ska hinna fixa skollunch, bo i värdfamilj och den är annorlunda från att bo hemma, hinna handla allt som tar slut, schampo, tandkräm mm haha. Det kanske inte låter så jobbigt men dagarna här är längre i skolan och allt tar lite längre tid. Men allt går och att denna vecka är avklarad känns väldigt skönt. Men chansen att få bo här i London skulle jag inte vilja byta bort mot något annat, det är jag väldigt säker på. 
 
Här på bilderna ser ni två saker som är väldigt bra. Min lilla säng och mina raggsockor som är bäst nu när det nu börjar bli kallare här i London. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0