This is your song

Jag sitter på mitt rum trött och mätt men ändå glad. Imorgon är det onsdag som är min värsta dag på hela veckan. Jag startar denna underbara dag med 3 lektioner på engelska i samma klassrum alltså ca 4 timmar på raken. Jag har sedan en lunch på ca 40 min innan jag har en lektion till.  Sedan ska man ta sig med bussen till Barnes där idrotten är. Ja kanske inte längtar tills imorgon men annars är allt bra. Jag vill också skriva GRATTIS till världens bästa granne som idag fyller år. Jag saknar dig väldigt mycket, men snart ses vi. Dagen i soklan gick snabbt, då dagen också bestått av klassfoto. På eftermiddagen så åkte jag, Linnéa och stina in till Kingston en sväng. Nu väntas lite plugg som måste göras innan jag hoppar ner i sängen.
 
Jag måste också säga att jag tror min värdfamillj kan läsa mina tankar ibland. vissa dagar så kan jag verkligen gå och längta efter en viss maträtt och väldigt ofta har min värdfamilj lyckats göra den maten på precis samma dag. Så det gör inget om de lyckas med att läsa mina tankar då och då... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0