Brick Lane









Här under kommer bilder från min gata där jag bor, St Margarets.




Hello. Idag är det söndag och denna dag spenderades i Brick Lane med tejerna och det var ett himla skönt ställe på många sätt. Vintage butiker och sköna människor överallt och äntligen tog jag liten foton så nu kommer det lite mer bilder. Jag har också fått fina komentarer av en 70-årig man på bussen, jag vet dock inte om jag ska skratta eller gråta över det. Men ja sånt händer tydligen på bussarna här i Lodnon så vill ni få fina komentarer av män i 70 års åldern så åk till London (ett tips).
 
Igår var det lördag och dagen spenderades i Centrala London och ja alla butiker är ju enroma så jag kunde knappt kolla efter någonting då Victoria´s secret, topshop och allt är så stort. Men något annat som hände var att jag och tjejerna blev frågade om vi ville komma på arbetsintervju för Abercrombie and Fitch. Ja alla blir säkert frågade som går in i den butiken, men vi gick dit lite spontant och troligen är chansen att få ett jobb där minimal. Men nu kan man ju säga att man varit på jobbintervju i London och han som intrevjuade var ganska så snygg så det gjorde ju inte det hela sämre på något sätt. Så dagen gick ganska snabbt förbi. Men på kvällen gick vi in till Richmond där vi satte oss vid themsen med andra från SSL och gick sedan vidare på pub som blev en himla bra kväll.
 
Imorgon börjar alltså en ny vecka och alltså troligen mer arbete. Men just denna kväll har jag ingen homework så att säga. Så man får nog njuta så länge det varar. God natt från London. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå Anna så avensjuk på dig! Vintage butiken höll på att dö nyss va fint det var! Men Anna då är det din kaffe? Puss på dig finaste! Njut av allt!

Svar: Du ska inte vara avundsjuk min vän!!! Och nej det är inte min kaffe hahaha bara blev en bra bild. Hojtar till om jag så börjar att ens röra kaffe. Njut av allt du också, tusen pussar till dig <3
None None

2012-09-02 @ 23:53:01
Postat av: Svenska mamman

Oj, det verkar vara full fart redan. Blir lite orolig att du ska göra slut på hela årets budget redan nu. Vilka är alla tjejerna på bilderna? Klasskompisar? Vad kul ni verkar ha tillsammans. Och vad är det ni har i glasen/flaskorna? Är det inte artonårsgräns? Hälsningar från ma o pa och Sun Soline i Kroatien, allt är sig likt. Vi har det så bra

Svar: Fult fart är det men nu börjar skolan komma igång. Nej då jag har faktiskt inte shoppat mycket här än, så du kan vara lugn. Japp det är klasskompisar allesammans . Jo det är artonårsgräns haha men det behöver inte "alltid vara så"!! hoppas ni har det fint och NJUT!!!! LOVE
None None

2012-09-03 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0