Good Life

Allt är himlans bra här borta i London, dock börjar det bli kallare ute och skolan börjar ta över mer och mer. Men det står jag ut med, speciellt om man sitter på ett fik med fina tejer och pluggar. Det gör det hela lite enklare. Så min söndag har spenderats med plugg på (favorit fiket) Costa tillsammans med Maria, Ebba och Anna för att vi alla har debatt på tisdag. Kvällen kommer fortsätta med plugg, men helgen har bestått av mer än bara plugg.
 
I fredags kväll åkte vi in till centrala london efter att vi varit hemma hos Ebba där vi käkade pizza och gjorde oss irodning. Vi befann oss sedan hela kvällen på Maddox och kvällen blev hur bra som helst på alla sätt och vis. Jag sov sedan över hos bästa Linnéa som var så snäll och lät mig sova hos henne och vi lyckades sova ända till halv två (!!!) Vi åkte sedan in till richmond igår lördag och vi åt mat för nästan fyra perosner var. Men gott var det och vi gick sedan runt tillsammans med Stina en stund på stan.
 
Jag kom nu på att jag har varit här i London i mer än en månad och tiden har gått så otroligt fort, samtidigt som det känns som om det var väldigt länge sendan jag satte min fot i mitt nya hem här i London. Men dagarna går snabbt och jag trivs otroligt bra. Det finns inte mycket att klaga på som jag kan komma på, förutom att jag skulle vilja  ha mer tid på dagarna då jag slutar skolan så sent och att jag saknar er där hemma såklart, ni är saknade varje dag. Jag har inte heller  hunnit skriva om i onsdags då hela skolan var på olika studiebesök och jag åkte då tillsammans med min British culture and history class till Westminister Abbey. Väldigt fint och det var extra kul att vara där eftersom det var där prins William och Kate gifte sig + att jag stod på Isaac Newtons och en massa andra kändas gravar. Det är inte varje dag man gör det. och ganska kul när det är under skoltid också. Här kommer lite bilder från det studiebesöket
 
BIG HUG FROM LONDON
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0