Helg









Sitter i mitt rum och äter vindruvor just nu. Jag är ganska så trött i huvudet. Det känns som om jag är trött hela tiden men det är nog så det är i början och därför känns det ganska så skönt med helg. Denna helg ser ut att bli ganska fullspäckad med skönt häng ikväll, imorgon blir det BBQ och bra häng hos Ebba på kvällen. Söndag ska jag troligen tillbringa i Kingston och även med plugg. Känns som om jag har tusen läxor tills på måndag. Men allt går bara man vill. Vädret är så otroligt fint och som det ser ut nu ska det bli väldigt fint till helgen. Londons väder kan ska man inte klaga på nu! Här kommer lite bilder från en liten del av huset som jag tog idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0