One day of happiness

En dag av Sol, picknick i Hyde Park, turistande vid big ben och åkande av cykeltaxi... och då var det dunkande musik samtidigt som vi åkte, då vår taxi var som en liten disco cykel (!) tror aldrig jag har skrattat så mycket samtidigt som det var så pinsamt och kul på samma gång. Vi han även med piccadilly circus, lite shopping på H&M för att vara lite extra svenska och även ett besök på godisaffären m&m. Kvällen avslutades i Barnes med Pub och ja denna dag blev en dag av lycka på alla sätt och vis.  

Kommentarer
Postat av: lovis

gud vad fina bilder annis! ser ut att ha det helt fantastiskt underbart!
Saknar dig min fina vän, puss och kram!

Svar: JAG SAKNAR DIG SÅ min lovis! <3
None None

2012-09-25 @ 19:33:44
Postat av: Hiljis

Åh, vad ni verkar ha det grymt!!!

Svar: och jag saknar dig så <3
None None

2012-09-26 @ 21:01:26
URL: http://www.hiljawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0