Söndagar...




















Söndagar har alltid varit de dagar som är tråkigast för mig i veckan men här i London blir ingen dag tråkig. Idag var det Kingston som var dagens lilla tur med Linnéa, Stina och Anna. Det behövs inte mycket för att en söndag ska bli en bra dag. Nu är det lite plugg som gäller innan en ny vecka drar igång igen. Det är läskigt hur tiden går så otroligt snabbt. Men Varje dag här blir något nytt och jag gillar det. Igår var det inspark och det var vädligt roligt men också galet på många sätt med skratt och panik under timmarna det varade. Kvällen spenderades i Barens på pub med fina tjejer. En lyckad helg helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åååh Costa. Ni gör mig så stolt <3

2012-09-16 @ 19:19:45
URL: http://ebbajagberg.tumblr.com
Postat av: Emma

HEJ DARLING! har du köpt ett par hunters nu??? pussokram!

Svar: Heeeej!! Yes äntligen har jag köpt dem hahaha!! PUSS
None None

2012-09-17 @ 15:41:04
Postat av: Svenska mamman

Snart vill jag se foton på familjen!? Sååå nyfiken! Puss

2012-09-20 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0