April är redan här

Det är redan April och tiden går så fort. En vecka av lovet har gått och den har varit precis så som jag vill att den skulle vara. Sara och Ellen intog London förra helgen och i torsdags anlände min syster. Vi har iprincip gjort allt och lite till, känns det som. Det har varit underbart att ha henne här och nu har jag hamnat på mitt rum hos värdfamiljen efter tre nätter på hotell. Var inte så kul att lämna den sköna sängen imorse på hotellet. Men nu är jag tillbaka här och ikväll anländer två nya efterlängtade tjejer Emma och Nora. Så denna vecka kan ju inte heller annat än bli bra. (En bild från sommaren, bloggen vill inte riktigt samarbeta med mig just i denna sekund så bilder från helgen kommer upp senare)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0