Friday, Saturday & Sunday

En liten resume av helgen: Fredagen bestod av After school, middag med mina fina och sedan dans natten lång, bussfärd, picadilly i natten och sömn i några enstaka timmar. Linnéa och jag bestämde oss för att kolla in Hunslow dagen efter vilket är ett område man gärna inte besöker helt ensam kanske, om man säger så .. Men det var kul att se en annan del som man inte ser varje dag och vi åt en efterlångtad lunch (...Mcdonald's haha). Kvällen igår bestod av "babysitting" och det gick bra. Dock så blev sömnen inatt inte heller den bästa då jag kom hem runt halv fyra. Idag så är det inget mindre än plugg som står på schemat. Det tar verkligen aldrig slut, men det är nog så det ska vara antar jag. puss    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0