Plugget tar över..

Plugget tar över just nu. Det är prov och inlämningar som dominerar. Bloggen blir därför inte prio ett vilket är tråkigt. Men det är nog bättre att jag inte skriver något då det bara skulle bli klagande från min sida. Det vill jag ju helst inte komma ihåg när jag senare kommer tittar tillbaka på detta år haha. Men lärare lyckas alltid sätta allt på samma gång. Så nu känns det som om jag varit i skolan i hundra år trots att lovet precis tog slut. För att avsluta detta inlägg tänkte jag bara dela med mig av ett tips, en lärare sa idag att vi borde sitta uppe till tre på nätterna, iprinicip så tolkade jag det. Sova får jag göra senare i livet helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0