Ett år sedan - 365 dagar

Det har gått ett år sedan jag befann mig på flygplatsen och skulle ta ett flyg mot London och mot ett år som kom att bli det bästa året i mitt liv. Alla minnen och känslor kommer tillbaka och jag saknar det något enormt. Vissa gör nu samma resa som jag och många andra gjorde som skulle börja på Svenska skolan i London och jag kan inte låta bli att känna den känslan man kände precis denna dag. Jag viste inte att ett år kunde gå så snabbt, eller att ett år kunde betyda så mycket. Men idag vet jag och jag är evigt tacksam att jag skickade in brevet som förde mig till London. Jag kommer alltid se tillbaka med ett leende på detta år och jag vet att jag kommer kunna dela detta med de personerna som jag nu tvingas vara ifrån, som man delade allt med varje dag. Alla minnen, människor och platser kommer man alltid komma ihåg och jag vet inte riktigt vem man ska tacka för detta år, men det är många att tacka, men en sak är säker och det är att detta år kommer alltid kommas ihåg och London är inte bara en stad eller en plats nu, det har blivit ett hem med alla minnen som denna stad bär med sig efter ett år som kom att bli det bästa i mitt liv.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0