Back in London

Plötsligt är man här igen, bland de röda bussarna, värdfamiljen, efterlängtade klasskompisarna, skolan och bland alla britter på gatan. Jag tror mitt huvud har varit lite förvirrat de senaste dagarna då man plötsligt är här igen. Jag blev så van att vara hemma i Sverige och lovet gick snabbt förbi. Lovet var dock jättebra. Även om jag önska att jag hade fått spendera tusen timmar med var och en i familjen och vännerna, så är jag ändå glad att jag hann säga hej till alla den tid som fanns under lovet. 2013 är här och med det så har vårterminen startat. Jag ser verkligen fram emot denna termin och få se hur våren snart kommer att komma hit till London. Nu är det en termin kvar och jag ska ta vara på varenda sekund, för jag vet att jag kommer att sakna allt detta, något otroligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0