Måndagar

Måndagar kan vara den längsta dagen på hela veckan. Men när den är över är det alltid lika underbart. Ska nu sätta mig och göra klart två uppgifter innan jag ska sova. La mig för sent igår så jag har varit trött hela dagen. Idag har jag också gjort sallad till Lunch för imorgon och det känns väldigt bra att ha det gjort (det kan vara jobbigt ibland att alltid behöva fixa lunchen själv, så alla som äter lunch i skolan var glada för det). Efter skolan gick jag och Emma och tog en fika på Costa. Ibland är det  bara så skönt att sitta och prata. Godnatt.   

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jättefina kort!! Kommer snart och hälsar på!!

Svar: Wiiiihooo komsikomsi <3
None None

2013-01-21 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0