Good bye - Hej då

Jag vet inte riktigt vad man ska skriva i denna stund. Klockan är ställd på 5:30 tills imorgon och sedan går flyget mot Sverige. Jag har packat två alldeles för tunga väskor. Jag sitter här efter tio månader i London, i min säng, en sista gång. Jag har sagt hej då till min värdfamilj och världens finaste vänner. Det har varit kramar och tårar de senaste dagarna och det har nog varit lika jobbigt för alla. För tio månader sedan klev jag på ett plan till London och nu kliver jag på ett plan som ska ta mig hem. Det kommer inte vara lätt att lämna London imorgon. Detta år har varit det bästa i mitt liv och det finns så många minnen att jag saknar ord just nu. Jag vill tacka allt och alla som gjort detta år till det bästa i mitt liv. Jag kommer sakna allt med detta år och just nu kan jag inte förstå att jag kommer somna i mitt hus hemma i Karlstad imorgon. Jag vill aldrig lämna detta. Men någonstans har allt ett slut, även om det svåraste kommer bli att inse att slutet är här precis just nu.      

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!
Har några frågor bara :)
Vad heter kameran du använder? Alla dina bilder är väldigt fina!
Hur kunde du vara ute på klubbar innan du fyllde 18 år? Det är väl inte lätt att alltid låna någon annans leg?
Jättebra blogg, hoppas du får ett bra sommarlov!

Svar: Ska svara så fort jag kan!! Så kul med frågor!! :D
None None

2013-06-16 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0