London - jag vill aldrig lämna dig

Jag kan inte förstå att jag ska lämna dessa underbara personer som jag träffar varje dag och inte heller lämna världens bästa stad. Det kommer jag aldrig att förstå. Men i nuläget försöker jag att ta vara på varenda minut. Solen skiner ute och ska troligen göra det resten av veckan också. Studenterna ska firas, sista proven ska göras och precis allt det där som man känner för att göra ska självklart också göras. Att lämna denna stad finns inte på kartan just nu, inte under dessa två kommande veckorna i varje fall.      

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte skriva ett inlägg om typ hur din "typiska dag" ser ut, asså från att du vaknar till att du går och lägger dig? :) och kan du inte göra ett inlägg om alla kostnader, asså att du skriver upp typ ungefär vad varje sak kostade när du sökte, typ skolavgufter, värdfamiljsavgifter osv.? :) (hehe, jag vet att jag redan frågat det om kostnader men jag är nyfiken och vill veta för jag vill söka men det är nog för dyrt :/ )

Svar: Heej Ida, Absolut kan jag göra det! Ska kolla upp mina kostnader och sedan så skriver jag ett inlägg så fort jag kan med alla svar! Jag hade totalt glömt bort detta, men bra att du skrev igen och det är så kul att du skriver frågor och jag ska göra ett så bra inlägg som jag kan om livet och min vardag samt kostnader och hur det funkar att bo här. Kram :D
None None

2013-06-03 @ 09:30:14
Postat av: Storasyster

BÄSTA, ÄLSKADE lillasyster! Bilden och minnen av London kommer alltid finnas kvar inom dig även om man inte kan stanna tiden för nu. Tänk på mig och New York, swish sa det så ska jag dit igen. Kom ihåg det. Jag sitter nu och skriver min slutrapport på biblioteket i Umeå, om några timmar tar jag ett tåg till stockholm och sen är det inte långt kvar tills vi ses! LÄNGTAR! Saknar dig.

Njut av de sista dagarna! <3

2013-06-05 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0