Tack, ni är alldeles för bra

 
En dag gick vi runt på gatorna i London. Det var vårat hem under tio månader. Vi skrattade och delade allt med varandra. Alla dessa bilder och minnen var nyss våran vardag och den delade jag med er och jag skulle inte velat dela den med någon annan. Jag kan sitta och kolla tillbaka på bilder och skratta åt allt vi gjort, sagt och delat. Jag skulle kunna skriva så mycket, men då skulle denna text bli oändligt lång. Jag kan inte tacka er nog för tiden. Det är omöjligt. Ni äger. Tack för allt.       
 
Bilderna kommer från en väldigt fin middag hemma hos Ebba sista veckan då Mina och Ebba hade gjort filmer med bilder från detta år och det var många minnen vi gick igenom under denna kväll som aldrig kommer att glömmas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0