weekends

Detta kan har varit en av de bättre helgerna på länge. Det inte inte direkt som att dåliga helger existrerar i London, men denna har varit så bra. Jag har hunnit träffa Sverige vännerna Hilja och Sofia och det var så kul att ha dem här, en minst sagt lyckad kväll med god mat, drinkar + att Justin Bieber dyker upp på mitt i natten på Londons Gator. Jag har ätit världens bästa brunch med Sally, Linnéa, Stina och Maria och shoppat vilket reslulterade med värk i fötterna. Gårdagens kväll spenderades på Whisky Mist där bästa tjejerna, norskar och dans gjorde kvällen. För att veta att en kväll har varit bra skriker man att fötterna gör ont och det gjorde vi. Det är  precis så det ska vara. Sedan somnade jag och bästa Linnéa hemma hos henne. Livet med andra ord.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0