Sol och Nationella

Morgonen började med nationella och så fort det var avklarat så låg jag på skolans gräsmatta i ca 4 timmar  då jag hade en lååång håla tills svenskan började. Jag bestämde mig sedan för att åka till kingston tillsammans med Stina och Sally. Vi hann med en fika och springa i lite butiker. Jag skulle bara(!) till Primark och köpa lite nödvindiga saker.men detta slutade annorlunda denna dag. Jag kommer hem och allt mina värdföräldrar har att säga är: "Oooh Anna have you been shopping?!" och sedan så börjar de att prata om när mina föräldrar kommer.. det börjar bli liiiite oroliga för hur jag ska få med mig allt hem. Jag kan inte annat än att skatta. Jag åt sedan världens godaste wraps i min ensamhet då alla redan hade ätit och nu sitter jag här. En sak till som jag skrattade åt förut var att min värdmamma som befann sig högst upp i huset ringde ner till min värdpappa för att be han komma upp hahaha och återigen igen idag så kom min "room service" upp med fruktsallad. Jag kommer sakna precis allt med detta år.  

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Jag förstår deras oro! Jag börjar också bli orolig för att du inte ska få hem allt. Två resväskor extra som vi tar med när vi kommer måste bara räcka! Puss Love

2013-05-03 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0